Η επάνοδος στην παραστατική ζωγραφική έγινε το 1972 με σειρά έργων κοινωνικής κριτικής που εξέθεσε το 1973 στην αίθουσα τέχνης ΏΡΑ.
''Ο άνθρωπος με το μπαλάκι'', και τα σκυλιά επάνω στην Ακρόπολη να εποπτεύουν (συμβολισμός της επιβολής της δικτατορίας των συνταγματαρχών), και η ''Οδός Πανεπι-στημίο'' με τον άνθρωπο με το μπαλάκι και τη σμίκρυνση με σημασία των ανθρώπων που κυκλοφορούν στο πεζοδρόμιο.Αυτά τα έργα, τόσο τα ζωγραφικά όσο και τα λιθογραφικά έγιναν με τη χρησιμοποίηση της φωτογραφίας επεξεργασμένης με τη μέθοδο της μεταξοτυπίας με την οποία αποτυπώνει το σχέδιο επάνω στον καμβά. Με αυτήν την τεχνική εισάγει στη ζωγραφική του τις γραφικές τέχνες για πρώτη φορά στην Ελλάδα.


Θεατές άλλου είδους,
1973 λιθογραφία

 


Οδός Πανεπιστημίου,
1972 λιθογραφία

 

Συνέχεια...